Idag beger vi oss :)

1kommentarer

Om 4 timmar åker vi, just nu sitter jag i massagestolen, bästa presenten ever! Sen ska Snorpan ridas, fixas och så kommer kiropraktorn vid 09, awesome! Klockan 10 rullar vi från Söderby och ner mot Göteborg för det roligaste äventyret!!!
Igår red jag Snorpan på utebanan, hon var taggad och den nya sadeln var underbar :) idag ska jag nog ta fram lite bommar om jag hinner vill säga!! Borde ju göra det. Mamma var med igår och tyckte också om sadeln, hon tyckte även att jag satt ännu bättre i denna sadel, lovely!!
Efter ridningen tog vi in hästar, matade, myste och smorde lite Tuffsan träns!
Emma klippte Tollan så nu är hon så snygg, den lilla pälsbollen!
Men nu är massagen slut vilket betyder att jag ska sätta fart!!
Vi höra under min härliga helg, ska försöka blogga så mycket som möjligt, det kommer handla Mycket om min duktiga vän ❤ hej så länge!

1 kommentarer

isasriddagbok.blogg.se

25 Apr 2013 22:51

Fina hästen!!!!!! Lindor och allt! Jag är käääääääääääääääääääär!

Kommentera

Publiceras ej