Myskväll.

0kommentarer

Idag är det ju onsdag och som alla andra onsdagar så är jag hem hos Johanna för Grey's mys. Tobbe är också med och myser! Just nu står det en tacopaj i ugnen och grillas. Mums.

Johanna red dressyr på Snorp idag med, skulle egentligen haft markarbete men det hans inte med. Så kan det vara ibland! Snorp hade varit lite jobbig idag så min andra beridare Emma fick hoppa upp en stund, det hade gått bra! Sen kom en svettig Scilla upp och fick sig en välbehövlig dusch. Som sagt, hennes kondis är inte på topp just nu..
Det är lyx att ha två bästa kompisar som är duktiga på att rida när man själv är trasig :) men som jag längtar efter att få rida själv, aah jag dör lite! Men snart så! Idag har jag inte haft ont i huvudet i alla fall, Yeay!
I morgon ska hon äntligen få nya skor och Johanna ska rida ut. Snorp kommer bli så lycklig!

Men nu ska jag ta ut pajen och mysa vidare med Mr. & Miss Nuuupa!
Ha en härlig kväll peps ❤

Kommentera

Publiceras ej