Söndag, sol och Snorp!

1kommentarer

Jahapp, då var man hemma igen! Känns lite tråkigt, Emma hade väldigt gärna fått vara med idag också så att jag och min dubbelhaka kunde fått stå där och varit nervösa idag också.... Haha!
Är på väg och ska hämta mamma nu sen ska vi ut till bästa hästen, kanske åka och kolla på lite hästprylar och mysa.
Vaknade av ett sms idag från Johannas kille som frågade om jag visste något om smällen i natt?! VILKEN JÄVLA SMÄLL?!?!?! Ringde min bff och som svarade lite sluddrigt då hon knappt kunde prata!! Vallentunapacket hade varit på Tegel igår och startat lite bråk, knogjärn och grejer! Kalas!
Johanna hade i alla fall fått sig en jävla smäll på hakan så idag kan hon knappt öppna munnen.... IDIOT!!!!
Men hon mår bra annars!

Nu måste jag sluta för nu kommer mami ❤❤❤

1 kommentarer

isasriddagbok.blogg.se

28 Apr 2013 23:42

Åh! Krya till fröken Hallerstedt!

Kommentera

Publiceras ej