Valborg!

0kommentarer

Idag är det Valborg och världens tråkigaste väder. Varför har det börjat blåsa så fruktansvärt mycket för?! Man blåser ju bort!!
Igår jobbade jag mitt sista pass på snica, och mami och papi hade hand om Snorpan som var överlycklig över detta! Måndagar är nog hennes favorit dag för då behöver hon bara bli bortskämd av mamma och pappa :)
Ikväll ska jag jobba så det blir bråttom bråttom efter stallet, börjar 19 ikväll. Hoppas på en lugn kväll men ska jobba med en av mina favoriter så då brukar tiden gå fort!! I morgon ska man slagna vän tävla Sthlmmästerskapen, hoppas Trejvan är på topp!
Jag saknar Gbg, jag vill att Emma ska få skutta omkring och vara duktig där inne igen! Jag är fortfarande så sjukt stolt över henne och Tollan!!
Alla jag pratat med som såg henne tyckte att hon var grym och red så jäkla bra, jag kan bara hålla med!! Bästa lilla Emsi demsi doo ♥♥

Idag ska jag och Snorpan rida lite dressyr, har inte riktigt kommit på vad vi ska göra eller någon plan men det kommer nog :) Har i alla fall ett litet hum om vad vi ska pyssla med! Nu är det frulletajm innan dagens andra äventyr.





Kommentera

Publiceras ej