........

0kommentarer

Det är konstigt hur allt kan bli ibland, det hör väl till när man växer upp, byter liv, att man tappar saker på vägen, såsom vissa vänskaper...Men det är jobbigt att förlora en vän till bråk, svek, eller till livet…
När man glider isär, och glömmer hålla fast i varandra.
Och det är lätt att bara se den sorgen, svårt att minnas att människor sällan försvinner ur våra liv för gott, att vänskaper sällan bryts helt och hållet, att om vi vill kan vi hitta tillbaka till varandra, bygga något nytt. Även om den vänskap vi hade aldrig blir exakt samma, inte precis så som det var…
 
Men hur gör man när tilliten försvunnit, hur bygger man upp den igen?
Hur gör man när man känner sig helt bortglömd, när man faktiskt inte orkar mera.
 
Jag vet ju vad jag gör, jag gömmer mig. Hos min bästis.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej