Sicken dag!

0kommentarer

06:15 ringde klockan så det var bara att skutta upp! En timme senare var jag i stallet. Släppte ut Snorp och Smilla sen klippte jag klart Fenomeen och vid 07:30 dök Yster upp med frukost :)
In med Feno i transporten och iväg till ATG. Feno fick först longeras där hon inte riktigt visade någon hälta utan mer en stumhet i båda fram mest höger, som vi också sett hemma så det var ju ingen stor surprise, men som sagt ingen riktig hälta. Sen in för böjprov, högt och lågt. Jag har ju misstänkt att det suttit högt upp, typ armbågen och mycket riktigt så visade hon på högt och knappt något på lågt, så vi släckte höger och böjde igen, och longerade sen igen. Då visade hon även vänster. Så vi fick sätta på oss dom snygga röntgenkläderna och skutta in till röntgen, Feno skuttade inte så mycket dock, hon släpade mest benen efter sig.
Hon hade inga super förändringar i knäna eller armbågen men vart behandlad i båda knäna eftersom hon visade där så nu får vi vänta i 3 veckor innan vi ska in igen :)
Sen var det styrelsemöte så jag och fina lilla Snorp tog oss en kvällstur runt ängarna efter det i mörkret, sjukt mysigt :) Nu är jag äntligen hemma igen och har duschat och ska nu dricka te och mysa med Smarre ♥






Kommentera

Publiceras ej