Alla ❤-dag och tidig morgon!

0kommentarer

Ja men igår var det ju alla hjärtans dag, och det är ju som vilken dag som helst. Jag älskade faktiskt Martin precis lika mycket igår som i förrgår och som idag, lustigt!
Men det hände andra grejer igår, en sak var att jag sa upp mig.. Jag ska ju faktiskt stoppa näsan i böckerna igen från och med mars, lycka!
Känns både kul, tråkigt och lite läskigt på samma gång!
Mamma och pappa hade hand om prinsessan och jag och Smarre avnjöt en härlig middag sen gick vi och la oss tidigt, skönt som tusan då klockan ringde 05 i morse. Ska åka och hjälpa Krisitin i stallet då Louise har fått åka och operera blindtarmen 😩
Så idag är det full rulle från 06-21:30!
Jag jobbar ju helvetes helg på Snica..

Nu ska jag försöka dricka upp mitt te här, jag är oförskämt pigg?! Härligt dock 😃

Vi hörs senare ❤

Kommentera

Publiceras ej