Äntligen helg!

0kommentarer

Och vilken underbar start jag fick! Efter jobbet åkte jag till min underbara häst. Det blev ett ganska snabbt ridpass då jag höll på att avlida. Tjockisen ville och behövde mat! Men hon kändes pigg och fräsch. Hon är så fin ❤
När jag kom hem hade min fantastiska underbara sambo tappat upp ett bad till mig med ljus och champagne :)
Jag är så bortskämd ibland. Men det var inte allt, han lagade även en fantastisk god middag till mig! Älskade fina lilla Smarre. Ibland blänker han till! ❤❤
Bättre start på helgen kan man ju inte få.

Nu står han i duschen och jag är satans trött, så nästa på schemat är movietajm och sen nanna kudde!
Läste ut sista boken ur trilogin också, lite ledsamt men tiden med min små böcker har varit fantastiska, haha!!

God natt party people, nu ska tant mysa ner sig med sin otroligt fina gubbe ❤

Kommentera

Publiceras ej