Duktiga flickor.

0kommentarer

På riktigt nu, jag tror att det har bosatt sig en alien i min mage. Vaknade i morse igen och trodde att jag skulle avlida och få tillbringa min onsdag med min nya bästis igen (toaletten). Vad, VAD är det för fel på min mage och vad gav äckeltanten mig för jävla bakterier?!
 
Ja, det blev såklart ingen Helena för mig idag, så himla trist då det gjorde en rikigt bra övning idag som hade suttit som handen i handsken för Snorp, men jag ringde in beridaren som fick studsa runt i stället.
Johanna red riktigt bra idag, hon fick till galoppen och Snorp hoppade jättefint!
När Joni gör rätt, så gör Snorp rätt!
Känns bra inför Södertälje, vi måste dock hinna kasta in en till hoppning innan.
Denna övning hoppade vi idag, super för Johanna då hon måste jobba mycket med att inte kasta sitt överliv och bli kvick i alla hjälper!
Som sagt, hon red riktigt bra idag!!
 
 
Det är ju filmat med bajs-phonen!
Men man ser ju lite i alla fall :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej