God natt!

0kommentarer

Så var denna dag snart över. Mami och jag åkte My One och inhandlade lite grejer! Det blev ett Rhino täcke, förbygel, ett nytt bett och nya stigläder! Ni vet väl att man ska byta stigläder med jämna mellanrum för att det slits olika.
Snorp var lite springig idag, som alltid på tisdagar då hon vilar måndagar. Hon var riktigt fin emellanåt. Jobbade mycket i galopp, traven var stundtals riktigt kalas. Red i ca 45 min. Red bra övning som lösgör riktigt bra och som gjorde att hon inte kunde springa ifrån! 8 meters volt i hörnet, efter volten flyttade jag in henne mot mitten, gjorde en volt och flyttade tillbaka ut på spåret och in på volt igen vid hörnet! Hon flyttade riktigt bra idag, spårat och lugnt! Sen arbetsgalopp med öppnatanke på andra långsidan.
I morgon är det hoppning på schemat, Johanna ska grillas :)

Nu ska jag plocka ut kakan som står i ugnen, jag har varit så sugen på att baka så det fick bli lite kärleksmums såhär på kvällskvisten!

Sen är det hopp i säng för klockan 05 ringer klockan! I morgon ska det mysas med Kristin i stallet! Love it!

https://cdn2.cdnme.se/2459920/6-3/pic_512d344de087c3797a58dc7d.jpg" class="image">

Kommentera

Publiceras ej