I hoppets tecken!

0kommentarer

Idag har det varit en bra dag. Vaknade tidigt av mig själv som vanligt när jag är ledig, och idag så sände de WC-hoppningen på morgonen! Jag såg ju den i går kväll men det var trevligt ändå :) sen lagade jag en förträfflig brunch till mig och min sötnos.
Mami följde med till stallet där vi idag hade styrelsemöte och hör och häpna så låg jag som förlag :)
Blev till och med inröstad son ledamot :)
Nu jäklar ska det hända grejer, haha.

Efter mötet skulle jag, Sofie och Eva ha lite markarbete. Snorp kändes lite seg men var superfin!
Sen fick jag hoppa upp på Gulle Libero som är lite grön och osäker i hoppningen men en klippa! Han var så himla duktig, fina lilla häst! Var riktigt roligt.

Nu sitter jag och min söta och dricker te och spanar på så ska det låta, haha!

Ha en mysig söndag ❤

Kommentera

Publiceras ej