Längtan har aldrig varit större!!!

0kommentarer

Men hur mycket snor kan man ha i en kropp?! Jag tror helt seriöst att om jag skulle börja gråta så skulle det rinna snor och inte tårar.. Fyfan va äckligt det skulle vara btw. Vad har jag fått för jävla super influensa? Nu har jag varit däckad i en vecka, whats up med det liksom?! Igår kändes det liite bättre men nu vaknade jag här vid 05 i ren panik av hostattack och av jag var tvungen att snyta ur hela min hjärna så om ni träffar mig och jag inte svarar på tilltal så är det för att jag inte längre vet hur man gör då jag inte har någon fungerande hjärna kvar!! Men nu har jag proppat i mig Alvedon och cocillana, så nu jävlars!!
Jag hoppas verkligen att det ska gå över nu så jag följa med på lite häst relaterade saker i helgen.
Nu ska jag underhålla mig med min lilla bok eftersom sömn visst inte tilltalar min kropp...

Kommentera

Publiceras ej