Löördag :)

0kommentarer

Idag är det lördag och det betyder att jag och Smarre kan äta mysfrukost ihop. Det är det bästa med helgen, att man kan duka fram en härlig frukost och bara avnjuta. Inge stress bara mys. Självklart vaknade jag 07, jag fattar inte varför jag inte kan sova så fort jag är ledig. Jag ska ju jobba natt också så skulle behöva de små sömntimmarna. 
Igår efter jobbet så åkte jag till stallet och hoppade gulle Myggan, Rebeccas häst. Så jäkla söt liten häst.
Det var första gången jag satt på honom och han var väldigt mysig.
Han har varit lite osäker i hoppningen men igår var han en superhäst!
Rikitgt duktig, vi hoppade studs som vi sen gjorde om till en kombo och ett enkel hinder, sen hade vi ett hinder på volt också. Men som sagt, han skötte sig riktigt bra.
Vi vann kanske inget stilpris men det kommer :)
 
Snorp fick löslongeras då vi var klara vid 20:50 med Myggis men hon var lika glad för det.
Idag ska vi köra ett dressyrpass, städa skåp och kanske bada..
Sen ska jag hem och baka bullar tror jag, eller kärleksmums. Eller kanske båda.
Jag har inte riktigt bestämt mig, men är jäkligt sugen på att baka :)
 
Men nu ska jag i alla fall åka och handla mysfrulle till min andra kärlek här i livet.
Ha en fin dag så hörs vi ♥
 
Det här är San Miguel aka Myggan!

Kommentera

Publiceras ej