Lördag och snart söndag!

0kommentarer

Sicken underbar lördag jag har haft! Länge sedan jag haft en sån här härlig lång mysig dag! I love.
Började som sagt med mysfrulle med Smarre, han blev förövrigt väldigt glad av att vakna till kaffe lukt och framdukat frukostbord :)
Efter frukosten så satt vi fastkliastrade framför equipe. Emmsan är ju i Borås och tävlar denna helg!
Sen var det städmode, så jäkla härligt städa och få det fräscht efter min lite mindre härliga vecka!!
Efter det åka jag till stallet och Smarre repade. Väl i stallet var det härlig stämning som vanligt, älskart!!
Efter lite lunch och för mycket prat kom vi äntligen iväg. Jag, Becca, Rebecka och Anna red ut på världens härligare tur! Anna och Becca visade en ny superväg! Där kommer jag och Snorp träna kondition :) Awesome!
Det var i alla fall riktigt mysigt, jag har så jäkla härliga stallkamrater! Varje dag jag åker till stallet tänker jag på hur glad jag är att jag bytte stall för jag har träffat så många underbara människor och Snorpan trivs ofantligt bra ❤

Efter ridturen fick Snorp sig ett bad, välbehövligt! Så nu är hon så ren och fin! Nu ska hon bara klippas. Sen passade jag på att städa skåpet också!

Sen hem, mat i magen och en varm dusch så var jag redo för Tegel och lek kassakossa! Så nu sitter jag här och häckar! Sen hem, sova 3 timmar och sen ICA 13 timmar. Yippie!!

Hörs i morgon! Ha en härlig natt!

Kommentera

Publiceras ej