Magsjukan från helvetet!

1kommentarer

Håll i hatten vad jag har varit utslagen nu ett par dagar. Det började med lite magont och slutade i att man fick bli bästis med toaletten i ett par dagar. Fy fan säger jag bara. För er som inte vet så har jag en sjuk fobi inför att kräkas också. Jag får nästan panikångest, och det är ingen bra kombo. Att kräkas och sluta andas samtidigt!
Det började i alla fall natten till söndag därav det lilla breaket i bloggen. Jag mår fortfarande lite illa av olika lukter. Jag trodde att jag skulle kunna jobba idag men tji fick jag, när jag gick upp i morse var jag dränkt i svett, mådde illa och var svimfärdig men åkte till jobbet. Jag ville mest bara gå under jorden. Sen kom Cicci, hon har också varit kräkis i helgen. Vi misstänker gull-tanten som brukar baka åt oss, som nu har fått namnet äckel-tanten av mig och jag kommer aldrig mera äta något som kommer från henne....
Men både jag och Cicci fick gå hem igen då vi höll på att avlida.
Jag känner att min Helena träning ligger i farozonen i morgon, och som jag saknar min fina underbara lilla häst.
Idag har Johanna hand om henne. Mamma och Pappa har tagit hand om henne i helgen så hon har haft bättre än bäst. Det finns nog ingen på jorden Snorp gillar så mycket som mami och pappsen.
Kan ha att göra med att de skämmer bort henne fruktansvärt mycket!!!!
Johanna red även i lördags och då hade hon varit fruktansvärt fin :)
 
Men jag längtar fruktansvärt mycket över den där söta lilla mulen ♥
 
Ni får ha lite överseende med bloggen nu ett tag, vi har precis köpt en ny dator så jag har noll bilder men jag håller på att snickra på en ny header så jag tar en av mina gamla favoriter som bästa Isa gjort.
Isa, vi saknar dig!
 
Det finns ett par stycken jag saknar från mitt gamla stall, Cajsa, Robin och fina Duran saknar jag väldigt mycket.
Nu ska jag återgå till vilopositionen, på återseende!
 
 

1 kommentarer

Linda

19 Feb 2013 21:01

Sakna mig? ;) krya på dig gullis!!!

Kommentera

Publiceras ej