Tisdag!

0kommentarer

Visst sörni, det är minsann tisdag idag!
Igår var det första dagen på jobbet efter influensatajm, hipp hipp hurra eller nått! Tog 10 minuter sen så ville jag skjuta Mange!! Blir galen!
Sen beställde jag minsann hem en liten manick till mig som ingår som ska ingå till mitt nya liv, haha!
Jag ska hå och beställa tatueringstid också nu i veckan! Jag längtar!!
Igår hade ju Snorp som vanligt sin vilodag som alla andra måndagar så mami och papi hade hand om henne :)
Det är nog det bästa Scilla vet ❤
Idag ska Johanna ta hand om henne, blir nog ridning i lilla ridhuset efter som det är Bredberg hoppning idag!

Jag längtar till i morgon, då är det Helena träning :)
Hoppas Snorp är på topp! Men det brukar hon vara på onsdagar :)

Vi kanske hörs senare, detta var ett ruskigt tråkigt inlägg! Men så kan det vara ibland! Hej hopp :)

Kommentera

Publiceras ej