Underbara dag!

0kommentarer

Idag har jag spenderat min lediga dag på det bästa stället jag vet, stallet!
Började med att jobba lite med Kristin aka Mama, haha! När alla hästar ute så var det sopning och mockning i raket fart för att få komma ut och njuta och fika i solen! Så jäkla skönt. Älskade vårsol!
Klockan 12:30 kom Johanna, banan byggdes, Snorpan gjordes iordning. Snorpan hade nog lite vårkänslor idag, hon stod i boxen och pepe och hade sig, haha! Lilla mongot ❤
Johanna och Snorp var i alla fall väldigt duktiga idag, fler och fler bitar i pusslet har börjar falla på plats, Amaazing!

Efter hoppningen fick hon ett liniment bad och sen fick hon gå och torka i skritten och solen.

Efter det så gjorde jag det roligaste på länge. Jag red Hippie, Rebeckas pony!!
Jag red ponny idag, lycka!!
Jag har inte ridit ponny på 100 år och han var så fin. Fina lilla ponny ❤

Nu ska jag titta klart på Grey's sen så ska jag lägga huvudet på kudden och invänta morgondagen!

Kommentera

Publiceras ej