Vilken härlig dag!!!

1kommentarer

Trots snökaos, men det har inte rört mig i ryggen alls faktiskt!! Efter jobbet åkte jag hem och åt lite mys lunch med Smarre och sen vidare till stallet :)
Snorp var en liten blötfis när jag kom, tur att man har ett vettigt regntäcke.
Sen var det dags för Helena, jag och Snorp var taggade :) sen blev jag ännu gladare när jag fick banskissen med en trippel på! I loooove trippel! Vi hoppade mycket linjer idag och Snorp var grym!
I början var hon lite övertaggad och studsade runt men under banorna så vart rytmen bättre och jämnare! Sista banan är jag verkligen nöjd med. Min fina underbara lilla häst ❤ Hon är ett riktigt lyckopiller!
Hon hoppar så jäkla bra nu, det är så himla kul!! Tävlingssuget knackar allt hårdare på dörren.....

Men nu till något ännu roligare!
I augusti ska jag bli faster ❤❤
Jag är så himla glad! Min bror kommer bli den bästa pappan i världen!
Linda är ju redan bästa mamman så det kommer bli awesome ❤

1 kommentarer

Tash

09 Feb 2013 08:38

Se till att du är redo för div III i höst <3

Kommentera

Publiceras ej