Morgonstund har guld i mun..

0kommentarer

Älskar när man vaknar och känner sig helt utvilad, trots att klockan är 04:50 som den var idag när jag vaknade.
Loving it. Tänkte åka till stallet nu på morgonen, idag ska vi rida ut jag och min lilla sötnos. Tror att hon behöver det. I förrgår red vi över lite bommar och hon var så jobbig att jag nästan gav upp, spänd, okontaktbar och allmänt jobbig.... Menmen det kan inte gå bra varje gång. Igår red vi dressyr, hon var mycket bättre. Sen börjar jag min helvetes helg. Kul kul, mami och papi tar Snorp i morgon och Johanna på söndag. Hoppas Johanna fixar Snorpans man då, hon ser ut som en skogshäst! Johanna är manansvarig, så den vågar man inte rikitgt pilla på utan tillåtelse!! Nej nu är det frukosttajm.
Peace!
 
Jag längtar till värmen....
 
 

Kommentera

Publiceras ej