Så var det ett nytt år!

0kommentarer

Jag är förväntansfull inför det nya året! Jag hoppas att det ska bli ett av mina bättre. Jag hade ett mysigt nyårsfirande med några av mina bästa vänner. Första året utan grabbarna och det kändes lite tomt, men vi åt gott och hade det väldigt mysigt!
Jag började det nya året med att hjälpa min lilla Lisa att flytta, min första tanke var: seriöst, hur mycket grejer kan man ha!! Hahaha! Men nu ska min lilla tjej börja på ett nytt kapitel i sitt liv och jag tror att det kommer att bli amazing ❤

Efter det åkte jag ut till min älskade fyrbenta vän. Min fina underbara häst!
Vi red ett dressyrpass och hon var underbar! Hennes galopp har blivit så mycket bättre och det är så härligt.
Detta år ska vi utvecklas så mycket mera!

Johanna och Martin har legat som två disktrasor här hemma hel dagen så det blev pizza till barnen när jag kom hem :)

Nu ska jag gå och lägga mig snart!
Imorgon är det jobb igen..

Sen vill jag bra skänka en stor kram och tanke till min gamla stallkompis som idag förlorade sin bästa vän. Kan inte tänka mig en värre start på det nya året!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Kommentera

Publiceras ej