Söndag!

1kommentarer

Redan söndag, skönt va :) nu är det vara två dagar kvar sen har jag jobbat sju för att vara ledig en. Lyx!
Just nu så har vi varit öppna i en timme, jag har precis tvingat Denize att fronta, idag ska butiken vara så fin när vi går här i från!! Stackars mina små, jag har till och med skrivit en lapp och satt upp på dörren så de inte missar....
Jag städar som en tok här bakom på lagret och ska strax ta tag i posten så den är fit for fight i morgon!
Men jag har ju 11 timmar kvar att jobba, jag borde hinna!

Johanna har Snorpan idag, hoppas att hennes hand inte ramlar av bara ;)
Ingen aning om vad dom ska hitta på idag men det kan jag återkomma med senare! Tjing så länge ❤

1 kommentarer

Tanya

06 Jan 2013 22:15

Tur att någon att har koll på jobben som skall göras :)

Kommentera

Publiceras ej