Galen blir jag!

0kommentarer

Sen i går kväll har jag försökt att lägga upp ett inlägg från telefonen men det total vägrar så får väl köra på det gamla hederliga sättet då!
 
Söndag: Detta är alltså vad som skulle kommit i går :)
Ja nu är ju klockan 01:30 så det är ju egentligen måndag men jag lever vidare på att det är söndag ett tag till!
Stallet gick kalas idag trots trötta miner, men när man vet att man snart ska få vara ledig ett par dagar så kan man fan göra vad som helst!!
Mami och Papi kom förbi och myste lite med Snorp och Sess, pappa och jag lekte Hajk och satte upp hönäten i träden så att det ska finnas för flickorna att äta! Sen så har vi placerat ut 2 vattentunnor lite mera i hagen så att det inte alltid behöver gå hela vägen bort till badkaret vid grinden 
Uppe i dungen där vi placerade näten fanns det en massa gräs kvar så nu har flickors att göra i alla fall!
Efter lite hajk-mode så begav vi oss till Veda för att kolla när min bästa Emma skuttade runt 1.30, Tollan var lite off först men Emsan var Grym, som vanligt!! Så hon 0/0 och knep en andra placering, bådar gott inför SM 
Efter lite hopptävling myste jag och mamma med en liten middag på chingchong restaurang och innan jag åkte hem och tokdäckade i soffan, 4,5 timme hann jag sova innan Smarre kom hem och väckte mig så nu har jag spanat på lite extrajobb, utbildning och just nu på fotboll 
Snart ska det mysas med John Blund igen och i morgon är jag LEDIG!!!
 
Måndag!
 
Det är måndag, och den är solig och jag är ledig! Jag sitter och spanar på en massa oilka mobiler, ska byta men vet inte till vilken. Jag tillhör ju inte iphone-lovers men kommer att  sakna de "klappande händerna" HAHA, man kan ju ladda ner systemet till Samsungen men tror inte att det blir the same liksom!
Aaaa, är det de klappande händerna som ska få mig att uppdatera mig till en Iphone 5?!
Det är ju helt sjukt, men å andra sidan så är smsandet mycket roligare med klappande händer, glada bajshögar och konstiga gubbar till höger och vänster.
AAAAH I-LANDSPROBLEM I VÄRLDSKLASS!!! 
 
Jag kanske måste åka och fixa detta idag känner jag :)
 
Nu bjuder jag på lite bilder medan jag sliter av mig håret av stress över telefoner och glada bajshögar!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej