Så var denna vecka på slutspurt då!

0kommentarer

För tillfället hänger jag på Tegel, workwork! Min älskade Emma är hemma igen efter sin honeymoon så nu är det ingen mera Tuffsan ridning, men hon har gått som en klocka! Vi avslutade våran mysvecka med barbackaridning igår. Snorp känns helt fantastisk, jag rider runt med ett leende på läpparna mest hela tiden :)
Helgen har varit väldigt mysig, igår efter jobbet åkte jag hem och planterade lite blommor på balkongen, sen hängde jag i stallet till 22:30 sen hem och somnade framför en film! Awesome!
Idag har jag och Lisa rockat loppisen vid Täby galopp, sjukt kul faktiskt! Det ska vi göra om :) och nu sitter jag som sagt som kassakossa på Teglo. 40 minuter kvar tills jag får åka hem och pussa på min karl!
God natt på er peps :)






Kommentera

Publiceras ej