HELENE STRIDBECK, HÄSTFYSIOTERAPI.

0kommentarer

Idag har det varit en stressig dag som slutade bra! Slutade jobba 15:45 och 16:00 ska hästarna börja tas in och klockan 17 skulle Helen komma ut till Snorpan men jag hann. Klockan 17 var alla hästar inne förutom Jaques och Samba men de dog inte för det, dom var rätt nöjda som fick snaska gräs ett tag till! Hur som helst, Helen skulle komma ut och känna igenom Snorp då hon inte känts på topp de senaste dagarna. Mina super stallkamrater och favo familj har Helen till sina hästar och gav mig numret till henne och jag kunde inte vara gladare för oj vilken fantastisk härlig människa hon var!!! I lööööv, big time. Hon lägger verkligen tid och energi på hästarna! Helt fantastisk!
Snorp fick nålar och ultraljud, knackades och masserades och myste på. Efter behandlingen stod hon och sov så jag tror verkligen att detta var det hon behövde. Sen så gav Helen mig en massa tips på vad vi ska göra tills nästa gång hon kommer i slutet av juli. Sen så är ju min älskade stallchef den bästa och lånade ut en liten specboots till Snorp som hon ska gå med i hagen nu för att stärka sig lite i vänstersidan, hur skulle man överleva utan Kristin?! ❤

Syster yster var ute och myste idag också, trist nog så hade Feno lite träningsvärk idag och var inte riktigt på topp men Jessica kände ändå skillnad på Sessan så det var kul efter två veckor :) i morgon ska mina söta få mysa runt och promeneras så tar vi nya tag på fredag!
Åh vad jag älskar att ha mina två små donnor på heltid, myyyyys ❤❤

Nu ska det mysas med Smarre innan John Blund kommer och knackar mig på axeln. Sov gott peps ❤

Kommentera

Publiceras ej