Kalashästar!

0kommentarer

Både mina prinsessor har gått som tåget idag! Barbacka stod på schemat. Fenomeen fick gå ett dressyrpass i stora läskiga ridhuset, haha. Hon är så knäpp, blir superspänd när hon ser sug själv i spegeln! Men hon var såååå fin idag! Gulle häst. Red en massa serpentiner, flyttade på kvartslinjen gjorde en volt och flyttade ut igen. Hon gick som tåget och galoppen var kalas idag, hon har börjat få igång motorn nu :) Scillisork fick mysa ut runt ängarna och i skogen med Kristin, Kristins syster och Beccabus ❤ Snorp fick leka hjälpledare också då Jaques tyckte att det var apaläskigt att gå genom vattnet! Snorp kändes fin i traven och i galoppen. I morgon kommer Helen ut och ska känna igenom Snorp! Tycker att hon ser lite sne ut i korset!!
Nu ska jag dricka upp mitt te, mysa med Smarre sen ska jag mysa ner mig med min bok, El choco. Klockan ringer 05 i morgon!

Kommentera

Publiceras ej