Midsommar mys och fina Snorp!

0kommentarer

Igår hade vi det mysigaste midsommarfirandet med Calle och Emma och bästa hundarna! Idag har dom varit gifta i en vecka :)
Vi hade sillunch, sen åkte jag och Emma till stallet och sen tillbaka för lite grillning och lite rosé, mys. Bästa Emmsan ❤❤

Idag har jag myst i stallet, Hippie och jag var på utebanan och busade runt. Han är så jäkla gullig den där lille ponnyn!!! I morgon ska vi hoppsa :) jag är astaggad!! Sen var det dax för Fenomeen men hon var knackig :( så nu får hon vila lite!
Snorp the best hest var tillbaka i sitt A-game :) Lycka! Såå himla skönt, hon var taggad till tusen och ville mest dra i väg med matte men hon fick nöja sig med att studsa på stället.
Nu sitter jag och inväntar Beccabus för lite kvällsmys, Smarre är på äventyr.

Johanna, JAG SAKNAR DIG! Kooom heeem nu!!! ❤❤❤❤

Kommentera

Publiceras ej