Va! Har jag en blogg?!

1kommentarer

Och va! Måste man uppdatera den dagligen? Sjuk!
Nej men jag har haft fullt upp de senaste dagarna. Men igår så var veterinär Emilia Sanders ute hos oss och kollade på Fenomeen, hon blev behandlad i både fram.. Nu hoppas vi att detta ska göra susen för gamle Sessan!! Om tre veckor kommer hon ut igen för en återkoll!
Snorp och jag red ut med Emsidemsido och Tuffsan. Så himla mysigt ❤
På kvällen cyklade jag in till staden för lite middag med min älskade Spank ❤
Supermysigt kväll med god mat och rosé :)

Idag har jag haft stallmys med mami och markarbetsträning för Helena!
Snorp kändes helt okej men svag i vänster bak!! Så nu är det styrka styrka styrka som gäller i sommar!!!
Helene kommer ju tillbaka i slutet av juli och känner igenom henne igen. Så nu går hon som sagt med en viktboots på sig i hagen. Annars känns hon super.

Men nu ska jag snart ta ett möte med John blund, Madness jag lovar att skriva ett inlägg snart som inte handlar om hästar ;) PUSS!

https://cdn2.cdnme.se/2459920/6-3/pic_51cb51feddf2b30bf5d9e31c.jpg" class="image">

1 kommentarer

Madness

27 Jun 2013 05:22

Toppen, det ser jag fram emot!! :)))

Kommentera

Publiceras ej