1 dag kvar!

0kommentarer

Min härliga lediga onsdag var väldigt mysig. Började min morgon med att åka till frisören och klippa bort lite tråkiga och slitna toppar, jag älskar att hå till frisören! Det känns så skönt och härligt efteråt, ja det känns fräscht.

Bror ringde och berättade också att den 11/8 kommer det en liten prinsessa ❤
So HAPPY :)

Sen åkte jag hem till Johanna för lite em mys i solen på ballen! Hennes Valle är den bästa!!! I love it!

Runt 1530 åkte jag till stallet, en vääldigt pigg Snorp och jag skrittade ut. Eller skritta och skritta?! Scilla hoppade mest runt, taktade och smygtravade...
Men det ve mysigt i alla fall!
Sen skulle jag hoppat finaste smygis, men vi glömde ju bort att det var Ann träning och där vill vi inte vara med!!!

Så jag åkte tillbaka hem till Johanna efter 5 timmar i stallet och hade taco- och Grey's mys :)

Himla mysig dag! Nu är det bara en dag kvar på jobbet! Och jag tror att mina maskar är på väg bort :) jag hostar fortfarande men lungorna gör inte ont, de rosslar bara :)
Men nu har jag i stället fått vätskefyllda blåsor på händerna i stället!
Alltid ska det vara något :)

Nu måste jag jobba, på återseende!

Kommentera

Publiceras ej