Fantastiska lördag!

0kommentarer

Nattjobbet gick bra, folk var helt otroligt, väldigt härliga och uppfostrade igår :) det gillar vi.
Josie och jag hade party i garderoben, det finns ingen som är så rolig att jobba med som henne!! Awesome!
Och tur som jag har är det även henne jag jobbar med i natt! Pooower.

Idag har jag haft en härlig dag, jag fick lindring på mitt ridabstinens då jag fick rida båda Carinas hästar idag!
Malou och Mongo Maggan!
Båda två har vilat lite och ska sättas igång! Malou blev jag kär i direkt! När hon musklat på sig kommer hon vara helt fantastisk!!
MM longerade vi först då hon kan vara lite retard, haha! Och hon har vilat i ca 3-4 veckor. Hon ställde sig rakt upp 2 gånger och en gång gick hon över?!
Sen bockar och brallar hon runt lite.
Men när jag väl satt på så var hon väldigt fin, mycket finare än jag trodde :)
Superkul var det i alla fall. Jag har längtat satan efter att få rida så detta var ju perfekt!
Snorpans ben är såå mycket bättre, äntligen! Vi skrittade ut i det härliga vädret. Hon har så mycket överskottsenergi nu så det räcker och blir över till 5 kossor som ska ut på grönbete!!

Jag hann även med att se min lilla Emsa i stallet, Tuffsan är också tillbaka på banan så nu hoppas jag på tävling i Södertälje om några veckor :)

Nu ska jag fortsätta knåpa på en hoppövning tills i morgon :)

Kommentera

Publiceras ej