Good friday!

0kommentarer

Håll i hatten, idag har det hunnits med mycket. Jag och Martin är ju som ett pensionärspar så vi skuttade upp klockan 06 i morse! Jag har hunnit sätta på fyra maskiner tvätt, städat hela lägenheten så nu väntar jag bara på att tvätten ska torka. Min rygg har pajat ihop tack vare att någon liten människa i vårat stall ställt en halvfull vattenkanna under diskbänken och jag glatt trodde att den var tom och tog tag i den så det sa PANG i ryggen. AWESOME. Nej!
Så nu måste jag gå och knäcka tillbaka kotan och det är ju skitlätt nu när det är långhelg. Man får tacka, desamma gäller ponnyn. Hon vill ju ha en liten sko på sin fot. Det är tur att hon inte är allt för känslig så att man i alla fall kan rida inne :)
 
Ikväll ska vi ha middag, ska bli så mysigt!
Snart ska jag åka till min största kärlek och mysa.
Ska mysa med mina homies Anna och Becca också, lovely!
Idag ska vi rida lite bommisar, yeay. tror Snorp kommer tycka att det är en kalas sak att göra.
 
Hörs senare i solen.
 
Älskade fina lilla lyckopiller

Kommentera

Publiceras ej