Lördag!

2kommentarer

Peps, idag är det lördag och jag är i vanlig ordning på jobbet! Jag är riktigt seg idag.. När klockan ringde i morse var jag inte super duper sugen på att hoppa upp kan jag erkänna. Men men ibland måste man göra saker man inte vill! Jag var i alla fall i stallet vid 05:50, matade hästarna och sen fixade jag i ordning Snorpans mat! Sen fick jag störa henne i hennes lilla frukost, på med pessoaselen och ner till lilla ridhuset! Snorpan skötte sig exemplariskt :)
Sen vare full rulle på mockningen och iväg till jobbet!
Nu går jag omkring här som en zombie, grannarna spelade alla låtar som någonsin har funnits på Svensk Toppen förutom En Loise!! Så kunde ju aldrig somna... Men men nu är det bara 3,5 timme kvar! Woop woop!

2 kommentarer

T-R

03 Mar 2013 05:02

En Loise??? Du menar inte Eloise då..? ;)
Sen vet vi ju alla att du dansade ikapp med Leende guldbruna ögon...

Gab

03 Mar 2013 10:51

Klart jag menar men när jag var liten så trodde ju jag att de sjöng en Loise! Haha, efterbliven redan då you know!

Kommentera

Publiceras ej