Måndag!

0kommentarer

Idag när jag blev väckt av sms-terror så tänkte jag: men hallå, ingen huvudvärk och ingen hostattack! Jag är Frisk!!!

Så jag gick och jobbade idag och det har känts bra hela dagen lång!
Så himla skönt, nu hoppas jag att det håller i sig! Jag har 6 dagar kvar med min antibiotika men förhoppningsvis så ger sig mina små maskar av :)

Jag längtar till stallet!
Jag vill rida, massa!! Åh vad jag längtar!
Jag vill hoppa! Måste sno Smygis någon dag ❤
I morgon ska jag nog skritta ut och mysa på min lilla tok!
Igår sparkade hon bakut i skritten..?!
Liite överskottsenergi har hon nog skulle jag tro.

Nu har jag bara 3 dagar kvar sen så är det bara måndagar som gäller för mig och Snica :)

Nu ringer postklockan, som vanligt!
Men jag ville mest säga hej och att jag lever :)

Kommentera

Publiceras ej