Påskafton!

0kommentarer

Igår så red jag över bommar med Snorp för första gången på 6 veckor. Hon var så himla glad. Pep och hade sig. Vi hade lite upplagda cavaletti och två sockerbitshinder. Hon skötte sig bra men var som sagt väldigt taggad. Drog mot "hinderna" och var allmänt busig.

Idag så red vi barbacka inne i ridhuset, hon var riktigt fin emellanåt. Det känns att hon är glad över att få jobba igen. Hon är taggad och med på allt, ibland lite för mycket så hon tar egna initiativ. Haha. Lille gulle hästen.

Skrittade och travade ut på Hippie också med Rebecka och Strongen. Hippie är så sjukt kul att rida! Fina lilla ponny.

Efter stallet så var det påskmiddag hos svärföräldrarna. Väldigt mysigt och gott. Nu ska jag försöka powernapa lite innan jag ska åka till stallet och linda Snorpans ben och sen vidare till Tegel. I natt är det lite jobb som gäller sen i morgon ska jag följa med Linda till Järfälla med Guardian :) så det blir inte sömn. Men så kan det vara ibland, sova kan man göra när man dör.

Men jag slänger nog in ett till litet meningslöst inlägg här under kvällen!

Mami och Papi skickade en glad påsk hälsning i morse :)
Mamma och Pappa, jag saknar er. Snorpan också ❤❤

Kommentera

Publiceras ej