Trafiksäker häst!

0kommentarer

Är era hästar trafiksäkra? Snorp är en riktig klippa i trafiken! Idag när vi var ute och skrittade så kom det en buss bakom mig och pappa i världens fart och bromsade inte in.. Jag tackade Gud för att inte Tuffsan var med för hon hade krupit ur skinnet, Snorpan höjde knappt på örat :) älsklingen!
Pappa, jag och Snorp var i alla fall ute på en mysig liten tur. Snorp vilar ju fortfarande och jag vill att hon ska skritta på hårt underlag och asfalt nu det är därför vi snurrar omkring på vägarna.
Hon känns väldigt fin i skritten och jag verkligen lääängtar efter att få rida!!!

Mami, var kvar i stallet och fixade allt annat :) bästa lilla mamma ❤

Sen så tål jag nog inte min antibiotika, jag tog den när jag åkte från stallet och när jag kom hem 30 minuter senare kom den upp igen :(
Sen har jag fått så jäkla ont i magen av den hela veckan..
Så måste nog ringa och höra hur jag ska gå vidare nu. Suck!

Men nu sitter jag i alla fall och inväntar middagen som Smarre står för :)
Mys!
Hoppas ni har och får en mysig kväll ❤

Kommentera

Publiceras ej