Välkommen mina nya små husdjur!

0kommentarer

Jag har då skaffat mig nya husdjur, "maskar" för att vara exakt. Min hosta, feber och huvudvärk vägrar att bli bättre så idag tvingade min chef in mig till Cityakuten. Självklart tog jag med mig mamsen då jag hatar att sitta alone på akutmottagningar, det är så jäkla trist! Som tur var så gick det jäkligt fort för mig.
Det visade sig då att jag har mycoplasma, fantastiskt!
Hade jag inte gått och låtit det gå längre tid hade jag utvecklad lunginflammation.
Så nu har jag fått pecillin (hoppas jag tål detta) och ny hostmedicin!
 
Jag får inte heller rida på minst en vecka, kalas! 
 

Jag kom hem vid 14 typ och har sov till 18! Min kropp är helt slut!
Nu orkar jag inte skriva mera men nu vet ni i alla fall vad det beror på om bloggen dör ett par dagar!
 
Här är mina nya vänner....
 

Kommentera

Publiceras ej