Hej hopp!

1kommentarer

Så var det torsdag, skönt för er som jobbar på jobb som har halvdag idag.
Jag jobbar dag och natt, nu kör jag natt torsdag-måndag.
Igår efter jobbet åkte jag och mami till stablo, Snorp och Cassi myser i hagen och är så jäkla söta ihop ♥
Erika hade Fenomeen idag så behövade bara fixa Snorp.
Efter insläppet så hade jag lite mark/hoppträning på Bro, han var så jäkla duktig.
Vi tränar på att han inte ska dra iväg verken före eller efter hindren och igår fick han en guldstjärna i boken.
Hade på ena långsidan tre sockerbitar med 17 meter emellan och galoppbommar till en oxer lite snett igenom så man kunde hoppa mitten hindret på långsidan och sedan likadant bakom dock med endast galoppbommar.
Bro var så jäkla duktig, lyssnade hur bra som helst, galopperade bra och jag kunde reglera honom precis som jag ville. Trots att jag visst både saknar kunskap och är oduglig på hästar. Konstigt det där. 
Snorp fick sig en promenad med mamsen, idag kommer bästa Helene ut och kollar på henne :)
Fenomeen ska få longeras idag, min lilla älskade pantertant.
Nu måste jag jobba vidare här.
Hörs säkert ikväll.
Peace out peps :)
 
Här har vi Broi ♥
 
 
 

1 kommentarer

Tanya

21 Apr 2014 20:29

Blogga !!!!

Kommentera

Publiceras ej