Vilket jävla år!

0kommentarer

Men nu är det äntligen slut! Mitt Nyårlöfte till Macke var att jag i år skulla bli mig själv och lycklig igen!
Jag har lovat så nu jäklar ska jag börja leva livet!
Allt har ju såklart inte varit skit, mycket kul har också hänt!
 
Jag blev faster till Världens finaste unge!
Bestie åkte och tävlade i Scandinavium!
Jag och Smarre drog till Grekland.
Bestie Gifte sig.
Fenomeen kom till mig.
Snorpan skötte sig fint på tävlingsbanan VT.
 
Ja, mycket mer kul har hänt men även mycket tråkigheter. Men man lever och lär.
Jag har förlorat en av mina bästa vänner, insett vilka som betyder något och vilka som utnyttjar.
Det har varit ett lärorikt år och nu blickar jag framåt!
 
Så länge jag har denna i mitt liv så känns livet rätt okej ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej