Incest är bäst, hata grannar och världens finaste hästar.

0kommentarer

Tjenafiskenlabanikallingarnautanförskogensrum!
Annars då?
Hade ni kul på Valborg? Jag vet två som hade sketa kul på Valis, det var jag och Johanna med alla incest-barn på Tegelbruket. Vad är det för fel på våra gäster? Hur kunde de ens ta studenten? Har någon av dessa barn gått ut skolan nu utan ett samlat betygsdokument? Jag tror kanske att det finns 1% resten kommer på på sommarskola.
Herregud säger jag bara!!
Självklart finns det guldklimtar också som livar upp tillvaron ♥
Efter en härlig natt på Tegel så våldgästade jag Beccs som fick vara mitt sällskap tills det att jag skulle åka till stablo. Emma hade morgonen och vi skulle släppa ihop Fenomeen och Tollis.
När jag åkte i väg så började de snöa satan, myspys. Snöstorm och iskalla vindar.
Där gick jag i strumpbyxor och höll på att tappa bena. Men det gick bra, jag överlevde, puh!
Fenomeen och Tollan vart överlyckliga över sin nya hage som man faktiskt kunde springa i :)
Det var ett extremt lugnt ihopsläpp, sötnosarna. 
Rullning deluxe utförde båda också!
 
Efter jag hjälpt min bästa Emsipemsido med utsläppet i härliga snöblåsten så fick jag äntligen åka hem,
08:05 låg jag i sängen, 08:07 sov jag :)
09:50 fick jag psykbryt då jag väcktes av hamrande och borrande från min idiot till granne.
Nu kanske ni tycker att jag överdriver men han blir ALDRIG klar, han har hållt på i 100 år känns det som. Och det är inte som att han håller på varje dag eller kör en heds-up med en lapp som varning utan nejnej, han kör typ krona eller klave och sen kör han. Det kan vara på en fredagskväll runt 20,00 eller en lör-söndagmorgon klockan 09,00, ja ni fattar. Jag hatar honom, hatar lägenheter. Därför man ska bo i hus!
Hursom så fick jag åka hem helt förstörd till Smarre och sova ♥
Vet ni hur skönt det var? Jag grät nästan av lycka.
13:30 kom mami och papi och hämtade mig, jag helt förstörd men jag skulle ha hoppis klockan 14 så det var bara att bita i det suraäpplet. Alla var super duktiga, så det var kul.
 
Världens bästa hästar fick longeras och Snorp var superduper fin, men jäklar va hon smörar för Papi....
Man blir ju trött. Igår var hon dock så fruktansvärt söt, hon älskar verkligen Papi ♥
Fenomeen var också riktigt fin, hon har verkligen börjat bli fin i kroppen, hon skulle behöva bli av med lite mage
och få liite mer muskler runt rumpa och rygg men rumpan har utveklats lite i alla fall :)
Bjuckar på en gammal bild.
 
Efter stablo åkte jag hem till Smarre, badade och burrade ner mig i soffan med täcke och tusen kuddar.
Han fixade maten, fina lilla Smarre, ibland är han ett guldkorn ♥
Tror vi somnade vid 21 om inte tidigare :)
Nu sitter jag på jobbet, slutar tidigt. Ska bränna ut till stallet efter och rida som Gandlaf.
Sen hinna hem och sova lite innan Tegel ropar efter en igen...
 
Min bästa kompis kom 4:a i dressyr igår också, Stockholms Mästerskap råkade också vara ;)
Hon är duktig min fina vän ♥
Ha en underbar dag i Solen peps ♥
 
 

Kommentera

Publiceras ej