Vad händer?!

1kommentarer

För en vecka sedan kände herr Halsfluss att han skulle flytta in i min hals, jaja men gör det då sa jag! Och eftersom min kropp hatar mig så föraktar vi penicillin och kör på stendålderstänk, låt kroppen rena sig själv. Hur går det då kanske ni undrar?
Helt åt helvete.
Japp nu har min älskade Herr Halsfluss åkt på semester men bjöd in sina vänner för att vikariera medans han var borta så jag välkomnar Herr Feber och Fru Förkylningen, de kände även för att ta med sig sina ungar så lilla inflammation på stämbanden och lilla talförbudet är även här och myser med mig och gör mig gaaalen. Ibland kommer morfar ont i lungorna förbi också så nejnej, jag mår som en prinsessa... Det finns inte en cell i min kropp som inte gör ont så jag hoppas Snorp sköter sig idag!
Erika har Fenobert så har bara en häst och insläpp idag, så hör ni inget mera från mig idag så ligger jag säkert i backen och hostar lungorna ur mig :)
Igår kom syster yster ut till stallet och red, så himla mysigt och roligt! Hon tyckte att Fenobert blivit jättefin både i kropp och ridning så det var jättekul ♥
Snorp är huur fin som helst nu, så jäkla kul. Man vill aldrig riktig slut rida ♡ idag ska vi mysa ut.
Ja och eftersom jag inte verken kan eller får prata så blir det ensam, men jag kan tycka att det är så sjukt mysigt. Du är ensam med din bästs vän, kanske lite musik i öronen och sen kan du rida och göra precis vad du vill för du behöver inte tänka på någon annan, älskar't ♥
Nu ska jag vila vidare innan jag måste åka till stablo!
 

1 kommentarer

Tanya

11 May 2014 23:45

<3

Kommentera

Publiceras ej