Måndag.

0kommentarer

Jaha då var det måndag igen då och här sitter jag på jobbet och gör absolut ingenting som vanligt. Jag facebookar, kollar bloggar och kollar julklappar. Känns det bra att jag är klar med en julklapp. Nej, det är inte så kalas kanske. Ikväll ska jag fixa mormor och morfars och i helgen ska jag fixa mammsens och pappsens. Bror vet jag nog också redan vad jag ska köpa till men sen så har vi ett par stycken där jag är clueless. Isa, Lisa, Annika, Martin jag blir toklig. Johanna fick man ju gå på plan B eftersom hon ska gå och köpa en del av sin julklapp själv, jag blir så trött. Annars så har jag noll julfeeling, är nog varför jag inte kan komma på några julklappar verken till andra eller mig själv. Jag vill ha snö nu! Natasha kommer strypa mig för detta.
Idag ska Snorpan vaccineras och jag ska åka och kolla på Daniel Svensson träning med Emma, eller Emma ska rida och jag ska spana. Hon är så gullig så hon har redan mockat åt mig så jag behöver bara göra höpåsar och mat och pussa på min häst idag.
Nej nu ska jag fortsätta min otroligt spännande dag här på jobbet.

Kommentera

Publiceras ej