Próduktiv morgon.

0kommentarer

Uppe klockan åtta i morse för att ringa hovslagare då min fick för sig att flytta utan att meddela detta, hovslagare är ett rolig folk. Tur som jag hade fick jag napp på första samtalet så klockan nio i morgon ska lilla horsie få på sig ett par nya Gucci skor. Fick även precis ett meddelande om jobb denna vecka, mycket bra :) Sen står jag i valet och kvalet om jag ska tacka ja till en annan tjänst plus att jag idag fick de första uppgifterna från skolan. Det är mycket nu. Ska ju hålla koll på min fetma också. sjukt jobbigt. Orkade dock inte laga frukost idag så det fick bli en slurpie men det är inte fy skam det heller. Ska ut på köksgardinsjakt idag också. Man kan visst inte ha julgardiner 365 dagar om året fick jag höra trots att det gick hur bra som helst hela förra året. Menmen det är bara att skärpa sig helt enkelt. Tänkte att jag skulle hinna med en powerwalk också, kanske får bli med hästan. Blanda nytta med nöje.

Ångest över min hoppning igår, jag måste lära mig rida. Hur svårt kan det va?

Nej när jag kommer hem måste jag styra upp mitt liv med jobb, träning, mat samt fixa mig ett släp så jag kan åka iväg och träna för någon bra. Annars för Scilly helt enkelt bli skogshäst på heltid.

Kommentera

Publiceras ej