åh mys.

0kommentarer

Idag har jag världens vårkänslor och är helt taggad på att göra i ordning min balle. Måste rådfråga med min käraste vän om lite saker. Johanna har ju koll på det mesta och grym att bolla ideér med. Woho.
 VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅREN.
 Har lite andra ideér om våran konstiga "hall" också, måste bolla med tanteluran där med.
Annars har helgen gått i ett, jobbat garderob, myst och tränat med snorpan. Snorpan har blivit så himlans bra. Det är sådan skillnad på henne att jag blir alldeles tårögd. Ska bli så kul nu med Team Snorp. Hennes galopp har förbättras något enormt sedan vi började rida för Helena. I love Helena. Igår var jag mammsen och Emma ute på en mysig promenad med Tolli, Snorpo och Duris. Hur härligt som helst. På kvällen var det middag hemma hos mammsen och pappsen. Dottern på köpet var med också. Mysmysmys.
Nej nu kan jag ju inte sitta här och häcka. Får uppdatera senare. Måste till stallet.

Kommentera

Publiceras ej