Älskade häst.

0kommentarer

Idag har jag lekt i stallet. Kollat på när mina små kamrater hoppade för Helena Schiller. Hon är så sjukt bra, Helena alltså. I löve her. Jag vill bara rida för henne hela tiden. Jag längtar tills den tjugofemte februari när hon kommer och har hoppning med oss igen. Hade varit guld att ha henne varannan vecka markarbete och varannan vecka hoppning. Efter träningen så red jag Scilla inne och hade lämnat kvar galoppbommar. Eller två galoppbommar och ett "hinder". Emma stod som min lilla supercoach och hejade på mig. Snorpan hade en rund och härlig galopp idag i vänster varvet och kändes jätterfin. Höger är så mycket svårare men hon var faktiskt fin där med. Emma hävdar det i alla fall. haha. Nej men hon kändes väldigt bra idag.
Åh jag vill göra så sjukt mycket just nu. Jag vill gå min fotoutbildning som kostar en förmögenhet, jag vill jobba i skolan med Emma och kidsen, jag vill ha min egna B-körkortlastbil och jag vill att jag och Johanna ska kunna göra allt roligt med Snorpan, jag vill att mammsen och pappsen ska få torpet och jag vill komma på vad jag verkligen vill göra i mitt liv. Pengar är inte allt med det hjälper till mycket på vägen. Tur att inte drömmar kostar.

Kommentera

Publiceras ej