Lovely.

0kommentarer

Min hall är alldeles strax klar, vi har enbart möbler kvar att köpa. Yeay. Min morgon har börjat med en hel del telefonpratande med Emma,Madde,mamma och pappa. Herregud. Det var ju mysiga samtal såklart så nu ligger lille mobili och käkar lite lunch. Jag har även bakat cupcakes. Fast alltså hallå, kan man bli beroende av att baka? För det här med cupcakes har nog gått lite över styr. Jag tänker på det minst två gånger om dagen. Hur jag ska tillverka de olika cupcakesen menar jag då såklart. Det finns ju en massa olika tillgångsvägar. SJUKT KUL iaf. Grattis till mina vänner för det är så mycket roligare att göra dom än att äta dom tycker jag. Snart ska jag bege mig mot stallet för lite mys med snorpan och titta på Cajsa och Emma när de tränar för Helena. Sjukt trist att jag inte kan vara med. Jag hoppas snorpans tass mår bra idag med, då ska de travas lite.

Dagens verk.


Kommentera

Publiceras ej