Mysmorgon.

0kommentarer

Idag har jag haft en riktig mysmorgon. Började dagen hos pappa med lite frukost, han hade fixat Snorpans sko, sedan begav jag mig ut till Snorp. Jag välkomnades med minus sjutton. Satan va kallt de är. Snorpan och jag tog oss en liten mysig skogspromenad, jag trodde nästan att mitt fejs skulle lossna av kölden. Igår longerade jag Snorpo, hon var superduktig. Fick ett sms av Isa på kvällen där hon undrade om Snorp hade gått hårt på dagen för hon stod och toksov i boxen med hängande underläpp. Isa var tvungen att säga hej två gånger innan hon reagerade. Haha. Gullan. Det är jobbig att springa runt i ring. Hon har varit lite varm i benet efter att hon drog av sig dojjan här om dagen, men idag kändes det okej. Svårt att säga så där på morgonen, hon stod med back on tracks i natt. En annan rolig sak är att jag och Emsan ska jobba ihop lite nu. Ska bli sjukt kul. Idag kommer mammsen och pappsen på middag och pappa ska även börja med golvet. Jag ser ljuset i tunneln och det är underbart. Jag hoppas att Snorpan blir bra i fossingen tills på söndag och att det inte blir allt för dåligt väder till helgen så att man kan ta sig upp för backen och åka till Djurs.

Kommentera

Publiceras ej