OH MY GOD!

0kommentarer

Vad dålig jag har varit på att uppdatera denna vecka, och skäll har jag fått från höger och vänster också. Ja får välhelt enkelt börja med att berätta från tisdag. Jag, Johanna och Martin hade en super mysig alla hjärtans dag med god mat och en hjärtformad sockerkaka. Eftersom jag har världens mysigaste karl så hade han köpt en ros till inte bara mig utan till Johanna också. Göllegris. På onsdagen åkte världens finaste femåring i från oss till en super härlig familj i Huddinge, Emma grät, jag grät alla grät. Finaste Musse. På torsdagen beslutade jag och Johanna oss för att ta en härlig kvällshoppning efter Ann Liwing träningen.När vi kom till stallet så tänkte jag att nu ska jag nog skrämma upp Johanna lite med att säga:" Nej, men ska vi inte gå in och titta lite" sen fick Johanna beskåda några av hennes värsta minuter i hennes liv. Läskiga människa. Efter Ann träningen så var det dax för Johanna och Snorpan hoppning. Idag var det en kombination med och Snorpan var så bra. jag fick även skälla lite på min fina vän och det är ju alltid kul. Det slutade med att hon hoppade en bana som låg mellan 1,20-1,35 och som snorpan hoppade, sen fick Johanna som sagt lite skällande ord över sig och hoppade ett räcke på 1,40. Scilla hoppade så fint. Snorpan är bra på det sättet för Johanna för när Johanna gör rätt gör Snorpan rätt, och man kan inte hoppa höga hinder i en fisig galopp. Då river man. Det ser man på ett av hindrena på filmen också. De skällande orden kommer alltså efter att kameran slagits av, där av den snabba avslutningen på filmen. Min fina fina älskade häst. Sen var det mystajm hemma hos Johanna hela natten lång och här sitter jag fortfarande. Jobbade på Tegel i natt och ska även göra det i natt igen så jag tog en weekend hos Johanna. Najs. Jag och Emma red ut i går i mörket, så mysigt. Snorpan var på ett litet märkligt humör igår. Hon gick från att vara superfin till att freaky ur till att vara jättefin men hon kändes väldigt glad iaf.

Nu har min första vecka hos treorna gått också och det är så härliga. Jag älskar verkligen att jobba på skolan. Hur kul är det inte ha ett jobb som man tycker att det är roligt att gå till. Hur många har det egentligen. Mys.
Mina veckor består av tusen kramar, titta på när ungarna åker pulka, åker skridskor och bygger kojer i skogen plus att jag får hänga med bästa Emma på dagarna.

Nej nu ska jag minsann gå och göra te. Men nu har jag i alla fall uppdaterat. Inte så kul men det är i alla fall något. Kan även berätta för er som tycker att det är kul att när Johanna sover här brevid mig så ligger hon och ler. Vad drömmer hon om tror ni?

Kommentera

Publiceras ej