Självinsikt.

0kommentarer

Att ha självinsikt betyder att vara en person som är medveten om sina brister och tillgångar; att vara en person som vet hur man själv fungerar, som kan ta ansvar för det och som kan se hur ens beteende påverkar omgivningen. Jag känner allt för många i min omgivning som har noll självinsikt, som själva tycker att det är bäst i världen och har därför satt sig själva på en pedistal. Jag vill bara be er om en sak: JORDEN ANROPAR! Kom tillbaka ner. Jag tror dock att visa av er har alldeles för tjockt huvud för att förstå att ni just nu sitter och läser om er själva. Vilket bara är så tråkigt och jag förstår verkligen inte hur man inte kan märka av sådant.
Hur som helst så var snorpan på topp idag igen. Mycket bra. Hon har ju inte varit halt eller så och jag har ju longerat henne dessa dagar men har bara inte velat sitta upp och köra på. Vi ska nog åka till Djurs på söndag och hoppa lite. Idag longerade vi över en bom och snorpo skötte sig super. Sen kollade jag som sagt på när mina duktiga stallkamrater hade träning för Helena, myste med snorpo och delade ut en massa knäckebröd till hästarna. Kan vara därför jag är så poppis i stallet. Jag köper min kärlek av hästarna.

Kommentera

Publiceras ej