Sportlov.

0kommentarer

Nu är det sportlov för mig och barnen, tur att man har Tegel hörrni. Idag började min dag med tandläkaren klockan tjugo i åtta, pappsen hade dock hunnit före mig och snott min tid. Haha. Humor tyckte han. Mina tänder mår kalas och är så fina så fina. Jag fick även en tandkräm som jag ska ha hemma hos Johanna då jag absolut inte får använda whitening tandkräm. Haha. Efter tandis begav jag mig till stallet för snorpan mys och Duran ridning. Duris är så kul att rida. Han är så skolad. Man kan göra nästan vad man vill, han tycker att allt är kul. Snorpan fick vila idag efter gårdagen träning och inför morgondagens hoppning. Ska bli sjukt kul. Jag har inte hoppat på sjukt länge så ska bli super kul. Jag är trött i kroppen idag och min kropp har sagt det till mig med detta underbara såret jag fått mottaga så tacksamt förra veckan och aldrig försvinner. Min hals kan även inte riktigt bestämma sig hur den ska ha halsfluss eller inte. Men den som lever den märker ( vet att det ska bara lär).
Har varit hemma hos mammsen och pappsen idag på middag också och som vi planerat. Tänk om våra drömmar kunde gå in. Åh, skulle vara så kul. Sista som lämnar oss är hoppet, så lever på det ett tag till.

Mina föräldrar älskar sin häst.

Kommentera

Publiceras ej