Freedag.

0kommentarer

Asså poooower fredag. Jag känner mig piggare än jag gjort på hela veckan så nu väntar jag bara på att smärtan i lungorna och hostan ska promenara till någon annan. Är någon sugen är det bara att hojta. Min dag började mycket bra. Pratat med spank, samtalat med människor om min framtid, så nu måste alla hålla tummarna för mig på måndag. Eller ni behöver ju inte gå och hålla i tummarna hela dagen men ni får gärna skänka mig en tanke. Åh idag ska jag göra en massa sånt jag inte orkat göra denna vecka, typ duscha. Aasså MAJ GADD, om ni ser en grön rök och känner en härlig stank kan det vara jag som precis gått förbi. I smell FANTASTIC, not. Man skulle kunna kalla mig The Stinkbömb. Jag äcklar mig själv. mm, niiice.
Saknar min horsie också, i morgon ska jag pussa ihjäl henne.


Kommentera

Publiceras ej