Onsdag.

0kommentarer

Oj vad jag ligger efter, men det är för att jag legat efter så himla mycket med min sömn de senaste dagarna. Hämtade som sagt min kära lilla fulla och fnittriga vän inne i staden i måndagsnatt, vi kom hem klockan halvfem så jag kände att det var rätt onödigt att sova då jag skulle åka till stallet klockan halv åtta. När jag kom så var Emma redan där så på med sadlarna, jag valde dressyrsadeln, och in i ridhuset. Snorp var sjukt jobbig. Hon är väldigt ofta det när hon inte får gå ut innan ridning. Stark och springig. Men på slutet blev det hyffsat bra.
Kom hem från staller klockan halv elva och sov till klockan fem. Sjukt skönt. Gick upp och duscha och åkte hem till Fröken Ademdal för en massa mys och middag. Kom hem klockan elva och TOKslocknade i soffan. Men det absolut sjukaste var det att klockan kvart över tolv "i morse" vaknade jag. Jag sov tretton timmar. Sjukt. Men behövligt. Snorpan var väldigt på idag, men hon kändes fin. På slutet var hon riktigt kalas. Hoppas att det håller i sig i morgon för då är det Helena träning.

Kommentera

Publiceras ej